3/5/17

ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ .



¨Δεν σκύβουμε το κεφάλι , επιλέγουμε τον δρόμο του αγώνα . Ζητάμε την αλληλεγγύη σας στο αγώνα μας για εργασία με αξιοπρέπεια¨ 
Επιτροπή Εργαζομένων στην Γενική Ταχυδρομική Αιγάλεω (19/12/2012)

 Μετά από δυο χρόνια αναμονής  δικαιώνεται και δικαστικά στον πρώτο βαθμό  ο αγώνας των συνάδελφων  που εργάζονταν στο υποκατάστημα της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ στο Αιγάλεω.
Η απόφαση του πρωτοδικείου για τους εργαζόμενους που ήταν απλήρωτοι επί μήνες, αναγνωρίζει την διαδοχή της «μητρικής εταιρίας» στο υποκατάστημα της στο Αιγάλεω παρά τις προσπάθειες της να αποδείξει το αντίθετο επικαλούμενη το ¨ιδιωτικό συμφωνητικό¨ με τον πράκτορα – αχυράνθρωπο της , αποφασίζει πως οι  απολύσεις είναι  άκυρες και  ορίζει την καταβολή χρημάτων και την επιστροφή των συναδέλφων στην εργασία τους.

Οι εργαζόμενοι δεν ήταν μόνοι, σωματεία ,εργατικά σχήματα και συλλογικότητες συνέβαλλαν σε αυτή τους την προσπάθεια ώστε να διεκδικήσουν το αυτονόητο δικαίωμα στην εργασία με τα ίδια δικαιώματα. Στους πέντε μήνες από την δημιουργία της επιτροπής αλληλεγγύης συμμετείχαν το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Ταχυδρομείων – Ταχυμεταφορών νομού Αττικής (ΣΕΤΤΑ), η Συνέλευση Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου (ΣΒΕΟΔ), το σωματείο της WIND, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγάλεω, το Σωματείο Βάσης Ανέργων, η Ελευθεριακή Συνδικαλιστική Ένωση, η Ταξική Πορεία, η ΑΠΕΤΤ, οι λαϊκές συνελεύσεις Περιστερίου , Αιγάλεω και Χαϊδαρίου, η Ανοικτή Συνέλευση Εργαζομένων-Ανέργων, το Δυτικό Πέρασμα , το Σινιάλο, η Κόκκινη Γραμμή, το Αυτόνομο Σχήμα Σχολής Καλλιτεχνικών Σπουδών Τ.Ε.Ι Αθήνας (Α.Σ.Σ.Κ.Σ) ,συνάδελφοι οικοδόμοι και άλλοι συνάδελφοι.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο αγώνας δόθηκε χωρίς τα επιχειρησιακά σωματεία του κλάδου αν και καλέστηκαν να συμβάλλουν έστω και με την μορφή ψηφίσματος-καταγγελία και θεωρούμε ότι ήταν συνειδητή επιλογή των εργατοπατέρων να γίνουν βαστάζοι στα αφεντικά της Γενικής Ταχυδρομικής και ενώ ξέροντας τι πραγματικά προσπαθούσε να κάνει . Επίσης απείχε από επιλογή για τους ίδιους λόγους  και  η διοίκηση του ¨ταξικού¨ και ¨αντί – μνημονιακού ¨ κλαδικού ΣΕΤΤΕΑ, που όπως δήλωσε μέλος της διοίκησης παρασυρόμενο  μπήκε αρχικά στην διαδικασία!!! “Εμείς, συνάδελφοι, θεωρούμε αυτόν τον αγώνα στην Γενική Ταχυδρομική Αιγάλεω χαμένο και με αυτή την λογική δεν παίρνουμε μέρος σε αυτόν”. Η δήλωση αυτή ακούστηκε στην Γενική Συνέλευση του σωματείου SPEEDEX από μέλος της διοίκησης του ΣΕΤΤΕΑ , στην ίδια γραμμή από κοντά και το επιχειρησιακό σωματείο ΣΕΓΕΤΑ φυσικά.
Δύσκολες εποχές για πραγματικές μάχες υπέρ των εργαζομένων και των συμφερόντων τους,  αν κάποιος βέβαια διαφωνεί με αυτό , ας πει την γνώμη του , εμείς θα απαντήσουμε παρουσιάζοντας συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα γεγονότα.


Η Γενική Ταχυδρομική  κατέβαλε τα χρήματα που όριζε η απόφαση , έχασε και την τριμερή που κατάγγειλε για την επίσχεση εργασίας των συναδέλφων και έτσι όσοι θέλησαν επέστρεψαν στην εργασία με τις ίδιες ειδικότητες και τα ίδια δικαιώματα.
Τα αφεντικά όμως ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ, η Γενική Ταχυδρομική μη μπορώντας να χωνέψει ότι η αλληλεγγύη ΝΙΚΗΣΕ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ  σε κινηματικό αλλά και νομικό επίπεδο  και  πατώντας επί της ουσίας  σε δικές τους συνειδητές πράξεις που αναφέρονται παραπάνω και θέλοντας να ξελασπώσει όλα τα αφεντικά του κλάδου από αυτή την αρνητική απόφαση θα χρησιμοποιήσει όλα τα όπλα που τους δίνει η νομοθεσία και έκαναν αίτηση εκδίκασης για την αναίρεση της πρωτόδικης απόφασης από το εφετείο.


Μετά από τέσσερα (4)  χρόνια έρχεται το ΕΦΕΤΕΙΟ να δικαιώσει για μια ακόμα φορά τους συναδέλφους μας που εργάζονταν στην ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ στο Αιγάλεω.

Η απόφαση που αναγνωρίζει την διαδοχή της «μητρικής» εταιρίας από τον πράκτορα-αχυράνθρωπο της  θα πρέπει να αξιοποιηθεί από όλους μας, απέναντι στα κλεφτά  νυχτερινά κλεισίματα καταστημάτων-πρακτορείων»  ,στις κλεφτές νυχτερινές αλλαγές των «αφεντικών –συνεργατών» αχυράνθρωπων πιο σωστά , χωρίς να επιβαρύνεται τίποτα η «ΜΗΤΡΙΚΗ» εταιρία που κατέχει και την γενική άδεια ταχυδρόμησης από την ΕΕΤΤ.

Αυτό που μένει σε εμάς σαν ΑΠΕΤΤ   είναι ότι η αγωνιστική διάθεση των δοκιμαζόμενων εργαζόμενων με σύμμαχο το πραγματικά ταξικό κομμάτι της κοινωνίας, με τις όποιες διαφορές του είναι ισχυρότερη από την αναλγησία των εργατοπατέρων που καίγονται για δήθεν κλαδικές συμβάσεις και τις ποινικές ρήτρες των μητρικών εταιριών για τα υποτιθέμενα «franchise» καταστήματα τους, όπως επιμένουν ακόμα να τα λένε προς όφελος των αφεντικών τους .
                                                                                                                

                                                                                          Αθήνα  3 Μάη 2017

                       ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΗ